5 supereenvoudige manieren om gratis live chat aan uw website toe te voegen
6 min read
Wanneer mensen naar uw web-site komen, is een livechatbox een krachtige manier om achieved hen in contact te komen. U kunt hun vragen beantwoorden om ze meer vertrouwen te geven in een aankoop, u kunt bestaande klanten helpen achieved uw merchandise, of u kunt nuttige informatie verstrekken als ze vroeg in hun koopreis.
Wat de reden ook is, een livechatservice biedt een aangepaste, gepersonaliseerde interactie voor hen, wat een geweldige klantervaring is als het goed wordt gedaan.
Bovendien kun je satisfied veel livechattools wat basisinformatie above klantcontacten verzamelen, zodat je ze kunt opvolgen – de verkoop stimuleren en de klantenbinding vergroten.
Gelukkig is het toevoegen van een livechatbox (ook wel een chatwidget) aan je internet site genoemd eenvoudiger en goedkoper dan ooit. We laten je kennismaken achieved vijf gebruiksvriendelijke instruments waarmee je gratis livechat voor internet websites kunt opzetten.
Voordat we echter naar die chathulpmiddelen gaan, laten we eens kijken of u in de eerste plaats moet overwegen om livechat aan uw web site toe te voegen.
Livechat-widgets worden het vaakst gebruikt wanneer een sitebezoeker een vraag heeft die hij snel beantwoord wil hebben. Door hen deze optie te geven, kunt u voorkomen dat de telefoons van de haak rinkelen en hebt u een kans om kleine verkoopbezwaren te overwinnen die anders iemand ervan zouden kunnen weerhouden om bij u te kopen.
Het eerste dat u moet overwegen, is of u de livechatfeed kunt volgen, in ieder geval tijdens kantooruren. Als je veel webverkeer hebt, kan dat een fulltime baan zijn voor een of meerdere mensen. Voor de meeste kleine bedrijven zou het echter werken om een verkoper of kantoormanager aan te wijzen om op te letten en af en toe een vraag te beantwoorden.
Als uw bedrijf geïnteresseerd is in het bieden van een geweldige klantenservice en het sluiten van meer verkopen, en u heeft iemand die de berichten die u ontvangt, kan volgen en erop kan reageren, dan raden we u ten zeerste aan een livechatbox aan uw web-site toe te voegen.
Laten we nu enkele instruments bekijken waarmee u dit free of charge kunt doen.
Tawk.to is een volledig geladen free of charge reside chat-widget voor web sites, boordevol een indrukwekkend aantal handige functies. Enkele van de dingen die we leuk vinden, zijn de positieve recensies, eenvoudige installatie en het enorme aantal gratis functies.
De installatie is supereenvoudig en u hoeft slechts één regel code te kopiëren die ze bieden. Enkele van onze favoriete free of charge functies zijn onder meer de mogelijkheid om onbeperkte agenten te hebben (mensen in uw workforce die chatten satisfied sitebezoekers), mobiele applications, standaardsnelkoppelingen, gedetailleerde rapportage, schermdeling en vele integraties met andere applications.
Tawk.to heeft wel een aantal betaalde opties, zoals een vergoeding als je hun branding wilt verwijderen. De meeste mensen zullen echter geen problemen hebben achieved het gebruik van de free of charge versie voor al hun behoeften.
Als je al op het HubSpot-platform zit, raden we je aan om naar hun Live Chat-functie te kijken. Het is een andere gratis optie binnen de HubSpot CRM die u aan uw web-site kunt toevoegen, geen codering vereist. Als je HubSpot niet gebruikt, wil je er zeker naar kijken, ongeacht welke free of charge chatservice je kiest.
We hebben HubSpot hier als onze #1-optie opgenomen, omdat de gratis livechat slechts het topje van de ijsberg is. Als u chatdiensten uitbouwt om duurzame relaties met uw klanten op te bouwen en de winstgevendheid te vergroten, moet u op de lange termijn denken.
Naast een gratis centrum voor klantrelatiebeheer, bevat het system van HubSpot alles wat u nodig hebt om uw promoting, verkoop, inhoud, klantrelaties, operaties, klantenservice en meer op één plek te beheren – en u hoeft alleen te betalen voor wat u nodig hebt .
De gratis chatbox van HubSpot integreert achieved Slack, zodat u op de hoogte blijft van uw reacties en snel kunt reageren op potentiële of bestaande klanten. Het bevat ook een eenvoudige chatbot om uw werklast te verminderen.
Lees onze “Wat is HubSpot?” publish als je een meer gedetailleerde uitleg wilt about hoe HubSpot werkt en hoeveel gemakkelijker je leven kan worden als je het voor je bedrijf gebruikt.
Ben je al HubSpot-gebruiker en wil je are living chat opzetten? Bekijk hier onze tutorial:
WP Live Chat-ondersteuning is een geweldige optie als uw web site is gebouwd achieved WordPress. Met deze free of charge WordPress-plug-in kun je je chats rechtstreeks in het WordPress-beheerdashboard beheren, zodat je niet meer hoeft in te loggen op een andere softwaretool.
De free of charge versie zit boordevol functies, waaronder de mogelijkheid om het uiterlijk van de chatbox aan te passen, onbeperkte gelijktijdige chats en aangepaste offline berichten. In tegenstelling tot de meeste andere gratis internet site-chattools, heeft WP Live Chat Help geen branding of een “driven by”-hyperlink in het chatvenster, wat een leuke verrassing is. Het is free of charge voor maximaal 10 gebruikers.
Er zijn ook quality-versies van de plug-in die meer functionaliteit mogelijk maken, zoals triggers voor wanneer de chatbox verschijnt, de mogelijkheid om met bezoekers te chatten en wat betere rapportage.
LiveSupporti is een andere live chat-instrument die een geweldig free of charge abonnement biedt. Het is eenvoudig in te stellen en het No cost For good-abonnement bevat alle functies die een klein bedrijf nodig heeft. U krijgt onbeperkte chats, onbeperkte gelijktijdige chats, offline berichten en mobiele applications.
Het betaalde abonnement van LiveSupporti is slechts $ 5 for each maand en geeft je de mogelijkheid om 5 agenten te hebben (in plaats van 3), meertalige ondersteuning te krijgen en een ticketsysteem in te schakelen, samen achieved andere aanpassingsopties.
Userlike biedt een eenvoudig chatbox-aanbod op hun free of charge abonnement, waarmee je één operator en chatwidget hebt satisfied onbeperkte chats, wat een geweldige plek is om te beginnen.
Satisfied hun betaalde abonnementen kun je operatorvaardigheden toevoegen om klanten te matchen fulfilled een qualified about een specifiek onderwerp, en kun je met klanten communiceren by using expert services zoals sms, Facebook en Telegram. Ze richten zich op personalisatie en suggestions in hun chatfuncties. De abonnementen van Userlike beginnen bij ~$90/maand met basisaanpassings- en integratieopties.
Reward: MijnLiveChat
MyLiveChat is een andere web page-chatprovider achieved een robuuste free of charge optie. Achieved onbeperkt chatvolume, snelle installatie, meertalige ondersteuning, standaardantwoorden en de mogelijkheid om het chattranscript te e-mailen, is de gratis versie meer dan genoeg voor de meeste kleine bedrijven.
Een groot ding waar we naar op zoek zijn in een are living chatbox-resource, is dat het elke chat begint door om een e-mailadres te vragen, wat een geweldige manier is om sales opportunities te krijgen voor uw e-mailverzorgende campagnes. MyLiveChat levert deze functie in hun gratis versie, net als Tawk.to en een paar anderen in deze lijst.
Als je merkt dat je meer nodig hebt dan wat de gratis optie biedt, biedt MyLiveChat betaalde abonnementen (vanaf $ 15) waarmee je dingen kunt doen zoals hun branding verwijderen en de mogelijkheid toevoegen om meerdere agenten tegelijkertijd met sitebezoekers te laten chatten. In excess of het algemeen is er geen groot verschil tussen de betaalde abonnementen, behalve het aantal aangeboden stoelen.
Tweede bonus: Intercom
Intercom is niet voor niets een van de meer populaire livechatdiensten die er zijn. Ze hebben een van de beste gebruikersinterfaces en de meest robuuste functies. Als je all-in wilt gaan op livechat of je hebt een app of SaaS-merchandise, dan is Intercom zeker het bekijken waard. Het enige voorbehoud is dat ze geen gratis optie hebben, hoewel je het wel de eerste 14 dagen free of charge kunt proberen.
Achieved alle free of charge are living chat-instruments voor internet websites die er zijn, hoeft u niets te verliezen door het uit te proberen voor uw bedrijf. Zorg ervoor dat je iemand hebt om de chat in de gaten te houden, kies je favoriete instrument en je bent binnen de kortste keren klaar voor gebruik!
Wat is je favoriete internet site-chattool? Laat het ons weten in de reacties hieronder!