December 4, 2022

Market Company

Buitengewone zaken

Brenna’s app van de week: MyFitnessPal

2 min read
8 manieren om een ​​einde te maken aan de silo-mentaliteit en de zakelijke wendbaarheid te vergroten [Webinar]

Doorway Brenna LofquistSenior Promoting Specialist / Shopper Services Functions bij Heinz Marketing and advertising

De App van de Week van deze 7 days is niet gerelateerd aan Marketing and advertising of Revenue, maar gezondheid is rijkdom, toch? ik heb gebruikt MijnFitnessPal de afgelopen jaren een aantal keer geweest en geniet er enorm van. Iedereen kan het gebruiken, waar je ook bent in je leven of op je gezondheidsreis. Het is op zijn minst een handig hulpmiddel om meer te weten te komen around basisgezondheid in verband satisfied voedsel, lichaamsbeweging en waterinname.

Er is echter een betaalde versie van de application, de meeste mensen kunnen rondkomen met de free of charge versie en er zijn echt geen beperkingen. De belangrijkste functie die ik gebruik is het dagboek. Hier kunt u elke dag uw voedsel-, lichaamsbeweging- en waterinname bijhouden. Ze maken het heel gemakkelijk om voedsel toe te voegen en dit kan op een paar manieren worden gedaan. Je kunt eenvoudig maaltijden van vorige dagen toevoegen, je kunt barcodes scannen die automatisch de voedingsinformatie binnenhalen en je kunt zoeken naar voedingsmiddelen. U kunt ook maaltijden en recepten opslaan, zodat u ze in de toekomst gemakkelijk kunt terugvinden.

Ongeacht de methode die u gebruikt om voedsel te vinden, het toont u de portiegrootte volgens de verpakking of op foundation van het voedsel. Ik vind dit nuttig omdat ik geen idee had wat een typische portiegrootte was. Je kunt een idee krijgen en uiteindelijk heb je de application niet nodig. Er zijn ook enkele guidelines die u satisfied uw hand kunt gebruiken om portiegroottes te begrijpen voor zaken als eiwitten, groenten en koolhydraten.

Als je specifieke doelen hebt die je probeert te bereiken, kun je deze in de application loggen en het zal rekening houden fulfilled je eten, h2o en lichaamsbeweging. Het houdt je doelen bij en laat je ongeveer weten hoe lang het duurt om ze te bereiken en zorgt voor aanpassingen.

Afhankelijk van je kennisniveau of als je satisfied een gezondheidscoach of -coach werkt, kunnen ze je vragen om macronutriëntendoelen (eiwitten, koolhydraten en vetten) in te voeren. Wanneer u uw voedsel bijhoudt, zal het u na elke maaltijd laten zien waar u bent en hoeveel gram u nog over heeft voor elke macronutriënt. Eén ding dat ik heb geleerd, is dat de meeste mensen niet genoeg eiwitten binnenkrijgen, wat tremendous belangrijk is, zelfs voor je dagelijkse gezondheid.

Hoewel ik geen gezondheidscoach ben, kan ik zeggen dat deze app me heeft geholpen om gezonder te eten en te beseffen welk voedsel je kan besluipen, zelfs als je niet zoveel eet – sauzen zijn een grote!

Gezondheid is belangrijk en is vooral belangrijk voor mij sinds ik op afstand werk. Het is belangrijk om een ​​routine te vinden die het beste bij je past. Lichamelijke gezondheid heeft ook invloed op onze mentale gezondheid en we weten allemaal hoe belangrijk dat is.

Zijn er andere applications die u gebruikt voor uw lichamelijke of geestelijke gezondheid? Laat het ons weten in de reacties!