Dialectica lanceert dienst voor B2B-enquêtes in Amerika
1 min read
dialectiek, een informatieservicebedrijf, lanceerde B2B Surveys, een nieuw aanbod dat is ontworpen om bedrijven te helpen eigen kwantitatieve inzichten te verzamelen met behulp van onderzoeksmethoden die in het verleden beperkt waren tot de B2C-wereld. Het is gemaakt om tegemoet te komen aan de vraag van klanten en externen naar een op maat gemaakte enquête-oplossing.
B2B Surveys streeft ernaar een “one-stop-shop”-aanbod te bieden met advies over het ontwerpen van enquêtes, het programmeren van de enquête, aangepaste werving van deskundige respondenten en visualisatie van enquête-outputs. De dienst hoopt transparantie te bieden in de identiteit van respondenten van enquêtes en snelle inzichten te genereren om te voldoen aan tijdschema’s voor fusies en overnames en besluitvorming.
“In een tijd waarin de vraag naar gevalideerde en betrouwbare zakelijke inzichten en marktgegevens wereldwijd toeneemt, zoeken bedrijven en investeringsprofessionals naar innovatieve manieren om toegang te krijgen tot primair onderzoek en realtime informatie om zakelijke beslissingen te nemen en investeringsmogelijkheden van miljarden dollars te evalueren, ” zei Fred Corkett, Managing Director en mede-oprichter van Dialectica, in een verklaring. “We hebben Dialectica’s B2B Surveys-service ontworpen om ervoor te zorgen dat onderzoeksdatasets echt representatief zijn voor de nichemarkten die van belang zijn voor onze klanten, samen met de zekerheid dat de enquêtereacties afkomstig zijn van doorgelichte B2B-experts. Onze klanten helpen slimmere, betere en snellere beslissingen te nemen is de passie van ons team en deze nieuwe service is gebouwd met hun behoeften in het achterhoofd.”