June 8, 2023

Market Company

Buitengewone zaken

Een klantrelatie ontwikkelen met een lang leven

3 min read
Een klantrelatie ontwikkelen met een lang leven

Meningen geuit door Ondernemer bijdragers zijn van henzelf.

Powering the Overview-host en Yelp’s Tiny Business enterprise Pro, Emily Washcovick, deelt een blik op de aflevering van de podcast van deze week.



Robbins Brothers

Dure aankopen, zoals een verlovingsring, lijken soms een eenmalige transactie. Maar Robbins Brothers, een juwelier gespecialiseerd in verlovings- en trouwringen, ziet dat anders. Ze gaan fulfilled jou en je toekomstige echtgenoot mee voor de rit en zorgen ervoor dat je precies de ringen krijgt die je allebei wilt.

Charlotte Schmidt, algemeen directeur van de locatie in San Diego, wil het gemakkelijke deel van je liefdesreis zijn, zoals ze het noemt. “We noemen het zeker een liefdesreis omdat ze hun companion hebben gevonden. Dat is het moeilijkste, toch? We proberen het andere deel gemakkelijk en minder stressvol te maken, omdat we de industry experts in de branche zijn en we ze gewoon doorlopen. “

Ze lopen misschien niet satisfied je door het gangpad of draaien je bruiloft niet, maar Robbins Brothers wil dat hun rol soepel verloopt. Het moet een stressvrije omgeving zijn achieved benaderbaar personeel, zodat ze een meer ongedwongen sfeer behouden die je niet vaak ziet in luxe juwelierszaken.

“Het gaat echt om de interactie satisfied de klant. Het gaat erom dat ze alleen of samen van deze geweldige tijd genieten, omdat het een levenslange verbintenis is. En het is ook een levenslange verbintenis met ons. We willen dat ze net zoveel van ons houden als van hun ring , hoeveel ze ook van de ervaring houden.”

Yelp-recensent Kevin H. waardeerde de eerlijkheid en de opleiding die hij kreeg toen het tijd was om de verlovingsring van zijn verloofde – nu die van zijn vrouw – te kopen. Ze had een vrij duidelijk idee van wat ze wilde.

“Hij kwam er eerst achter wat de prioriteiten van mijn vrouw waren met betrekking tot het kiezen van de ring. Het belangrijkste dat ze wilde was de grootte van de diamant. Ze wilde een grote diamant. Ik denk dat wat Gare zei dat echt nuttig voor me was, was,” Nou, als je een grote diamant wilt, kunnen we je een lagere kwaliteit geven. Dat bespaart je geld, en je krijgt nog steeds een grote diamant.'”

Gare, Kevins vertegenwoordiger, nam ze mee naar buiten en liet het paar de waarheid about de diamant zien: de lagere kwaliteit, maar grotere diamant schitterde web zo helder als een duurdere.

Het bieden van dat opleidingsniveau is een prioriteit voor Robbins Brothers. “We proberen je te onderwijzen. Als je geen verschil kunt zien tussen een diamant van $ 15.000 en laten we zeggen een diamant van $ 10.000, waarom zouden we je dan de 15 verkopen? Laten we je de 10 verkopen, je gelukkig maken, en jij heb vertrouwen in ons.”

Het lijkt misschien niet intuïtief om iets goedkopers te verkopen, maar het personeel van Robbins Brothers maakt zich meer zorgen over de klanttevredenheid, omdat tevreden klanten de beste terugkerende klanten zijn. Kevin kocht zijn trouwring zowel bij Robbins Brothers als die van zijn vrouw en zijn ervaring leidde ertoe dat hij een positieve recensie achterliet op Yelp.

Charlotte weet dat het niet allemaal vijfsterrenrecensies kunnen zijn, maar ze gebruikt zowel positieve als negatieve recensies in hun voordeel. “Je kunt niet iedereen gelukkig maken, en we proberen het echt, echt. We vieren de vijf sterren, de vier sterren.

“Als het een negatieve recensie is – en ze gebeuren, je begrijpt wat ik bedoel – raakt het me. Het raakt het hart omdat ik het gezicht van het bedrijf ben. Ik ben de eigenaar. Zij, de Robbins Brothers, vertrouwen mij toe om het beste van een gebouw. ​​Dus ik neem get hold of op met elke klant. Het is kwetsbaar zijn en zeggen: ‘Waar is het fout gegaan?'”

Robbins Brothers gebruikt een klantgerichte benadering om klanten op de lange termijn te krijgen en te behouden, en uw kleine bedrijf kan ook profiteren van deze recommendations:

  • Bij grote aankopen is een laagdrempelige winkelervaring essentieel
  • Het gaat niet om de eenmalige verkoop, het gaat om de langdurige klantrelatie
  • Klanten waarderen een duidelijke, eerlijke voorlichting above wat ze kopen
  • Recensies kunnen het moreel verbeteren en medewerkers aanmoedigen om van elkaar te leren

Luister naar de aflevering hieronder om rechtstreeks van Charlotte en Kevin te horen, en abonneer je op Achter de recensie voor meer informatie van nieuwe ondernemers en recensenten elke donderdag.

Beschikbaar op: Spotify, Apple-podcasts, Google Podcasts, Stitcheren Soundcloud