November 26, 2022

Market Company

Buitengewone zaken

Google Ads, Analytics-probleem dat van invloed is op rapportagestatistieken

1 min read

Op Twitter merkte de oprichter van Yael Consulting, Lior Krolewicz, een vreemd probleem op waarbij Google niet de juiste advertentie-uitgaven rapporteert. We hebben de Google Ads-position gecontroleerd dashboard en het lijkt erop dat dit een bekend probleem is.

Wat Google zegt. Er is geen woord more than wanneer het probleem zal worden opgelost. Zorg ervoor dat u het dashboard controleert op updates.

Waarom het ons iets kan schelen. Onjuiste rapportage maakt plaats voor onjuiste aanpassingen, optimalisaties en wijzigingen. Controleer uw advertentiesdashboard. Als uw cijfers er niet juist uitzien, wilt u misschien wachten satisfied het aanbrengen van grote wijzigingen totdat het probleem is opgelost.


Nieuw op zoekmachineland

Over de auteur

Nicole Farley is redacteur voor Look for Engine Land en behandelt alles wat met PPC te maken heeft. Ze is niet alleen veteraan bij het Korps Mariniers, maar heeft ook een uitgebreide achtergrond in digitale promoting, een MBA en een voorliefde voor echte misdaad, podcasts, reizen en snacks.