Google Analytics 4-integratie nu beschikbaar voor Advertentiebeheer
1 min read
Google heeft onlangs aangekondigd dat rapportage van webgegevens wordt ondersteund binnen de Advert Manager-uitgeversnetwerken.
Wat dit betekent. Nu wanneer je koppeling een Google Analytics 4-property toevoegen aan uw Google-advertentieaccount, zijn gegevens van die property beschikbaar voor weergave in uw Ad Manager-rapporten.
Welke statistieken worden gemeten. Voor advertentieverkeer van Google-advertenties worden de volgende statistieken in uw rapporten weergegeven:
- Advertentie-indeling
- Advertentiebron
- Advertentieblok
- Paginapad + queryreeks en schermklasse
- Blootstelling aan advertentieblok
- Klikken op advertenties van uitgevers
- Uitgever advertentievertoning
- Totale advertentie-inkomsten
Technische benodigdheden. Om de technische vereisten voor het koppelen van Google Analytics 4 aan Ad Manager te bekijken, kunt u het helpdocument lezen hier.
Waarom het ons iets kan schelen. Doorway rapporten te bekijken en te verzamelen in excess of informatie about app-inkomsten en gedragsgegevens uit Google Analytics 4 kunnen adverteerders het klanttraject verder volgen en diepere inzichten in het publiek bieden.
Nieuw op zoekmachineland