November 26, 2022

Market Company

Buitengewone zaken

Google Analytics 4-integratie nu beschikbaar voor Advertentiebeheer

1 min read

Google heeft onlangs aangekondigd dat rapportage van webgegevens wordt ondersteund binnen de Advert Manager-uitgeversnetwerken.

Wat dit betekent. Nu wanneer je koppeling een Google Analytics 4-property toevoegen aan uw Google-advertentieaccount, zijn gegevens van die property beschikbaar voor weergave in uw Ad Manager-rapporten.

Welke statistieken worden gemeten. Voor advertentieverkeer van Google-advertenties worden de volgende statistieken in uw rapporten weergegeven:

  • Advertentie-indeling
  • Advertentiebron
  • Advertentieblok
  • Paginapad + queryreeks en schermklasse
  • Blootstelling aan advertentieblok
  • Klikken op advertenties van uitgevers
  • Uitgever advertentievertoning
  • Totale advertentie-inkomsten

Technische benodigdheden. Om de technische vereisten voor het koppelen van Google Analytics 4 aan Ad Manager te bekijken, kunt u het helpdocument lezen hier.

Waarom het ons iets kan schelen. Doorway rapporten te bekijken en te verzamelen in excess of informatie about app-inkomsten en gedragsgegevens uit Google Analytics 4 kunnen adverteerders het klanttraject verder volgen en diepere inzichten in het publiek bieden.


Nieuw op zoekmachineland

Around de auteur

Nicole Farley is redacteur voor Lookup Motor Land en behandelt alles wat achieved PPC te maken heeft. Ze is niet alleen veteraan bij het Korps Mariniers, maar heeft ook een uitgebreide achtergrond in digitale advertising and marketing, een MBA en een voorliefde voor echte misdaad, podcasts, reizen en snacks.