Google Merchant Center-website heeft beleidsupdate voor verbetering nodig
1 min read
Twee jaar geleden heeft Google een nieuw Google Merchant Heart-beleid gemaakt achieved de naam Web site moet worden verbeterd. Nu zijn gratis vermeldingsaccounts satisfied deze probleemstatus nog steeds actief, maar hun producten zijn beperkt zichtbaar op Google.
Google Geplaatst dat ze het beleid voor redactionele en technische vereisten van Google Service provider Center hebben bijgewerkt en dat de handhaving van het accountprobleem ‘Website moet worden verbeterd’ is gewijzigd.
Google schreef: “Voorheen werden Merchant Heart-accounts met de probleemstatus ‘Website moet worden verbeterd’ automatisch afgekeurd. Nu zijn accounts voor gratis vermeldingen met deze probleemstatus nog steeds actief, maar hun producten zijn beperkt zichtbaar op Google. Deze wijziging is alleen van toepassing op gratis vermeldingen .”
De probleemstatus ‘Website moet worden verbeterd’ betekent dat uw website basisvereisten mist om ervoor te zorgen dat klanten een naadloze winkelervaring hebben. Het beleid is bedoeld om klanten te beschermen tegen slechte winkelervaringen, zoals onvolledige internet websites, verwarrende of onnauwkeurige productinformatie, verbroken one-way links op de website, enz., voegde Google eraan toe.
Internet websites die niet volledig functioneel zijn, geen bedrijfsspecifieke inhoud hebben, informatie bevatten die moeilijk te begrijpen is of productinhoud weergeven die onvolledig is. Voorbeelden hiervan zijn sites met verbroken back links, sjablooninhoud, tijdelijke aanduidingen van tekst of tijdelijke aanduidingen voor afbeeldingen.
Forumdiscussie op Twitter.