Hoe u in 13 eenvoudige stappen topmedia-aandacht krijgt
2 min read
6. Breng zoveel media-aandachtsideeën in kaart als u maar kunt bedenken
Laten we zeggen dat je ongeveer 10 tot 15 onderwerpen hebt. Het is tijd om ideeën op te doen. Ik doe dit op een paar manieren. Je kunt een andere manier kiezen, maar dit is wat voor mij werkt.
Stel een timer in voor elk onderwerp en daag jezelf uit om satisfied zoveel mogelijk ideeën te komen.
De sleutel hier: Gun jezelf geen tijd om jezelf uit een idee te pratenhoe gek het in dit stadium ook klinkt.
Door jezelf te timen, schakel je het deel van je hersenen uit dat logischerwijs dwaze of belachelijke ideeën probeert te verwijderen.
Op dit second willen we ze allemaal!
Ik kies ervoor om een nieuw leeg Google-document te openen en de ideeën uit te typen, simpelweg omdat ik sneller typ dan ik schrijf.
7. Selecteer 5 – 8 ideeën voor sterke media-aandacht
Je wilt eindigen fulfilled zo’n 80+ losse ideeën.
Soms zijn dit gewoon vragen.
Ongeveer 90% van deze ideeën zullen niet erg goed zijn, en dat is prima.
We willen slechts vijf tot acht goede die we verder kunnen valideren.
Onthoud dat we de pijn van de andere 75 slechte ideeën moeten doorstaan om bij de vijf sterke ideeën te komen.
8. Valideer uw ideeën voor media-aandacht satisfied meer gegevens
Laten we zeggen dat we vijf sterke ideeën hebben. Het is tijd om ze te valideren.
We moeten een snelle haalbaarheidscheck doen.
Als de ideeën bijvoorbeeld afhankelijk zijn van knowledge, moeten we beginnen achieved zoeken naar de benodigde data, of een dataspecialist inschakelen om uit te zoeken of de information er zijn, en deze te structureren in een formaat dat past bij het verhaal.
In dit stadium doe ik meestal deskresearch en reflectie:
- Zijn de gegevens beschikbaar of zijn er vergelijkbare gegevens beschikbaar?
- Leiden de ideeën tot een emotionele reactie?