November 26, 2022

Market Company

Buitengewone zaken

Hoe u uw klanten kunt coachen om zelf inhoud te maken

8 min read
Hoe u uw klanten kunt coachen om zelf inhoud te maken

Wanneer marketingbureaus en coaches klanten leren hoe ze Ze vragen, jij antwoordt voor hun bedrijf kunnen implementeren, is er één belangrijk gesprek dat soms moeilijk te navigeren is: klanten overtuigen om hun eigen inhoud te maken.

Vaker wel dan niet, zullen uw klanten weerstand bieden – en om verschillende redenen.

Sommigen aarzelen misschien om een ​​contentmanager in te huren, omdat ze vinden dat er niet genoeg ruimte in hun finances is. Anderen zijn misschien op hun hoede om hun bedrijfscultuur te veranderen en de verantwoordelijkheid voor het maken van inhoud op zich te nemen, of ze denken dat dit niet het ‘juiste moment’ is.

Maar fulfilled een effectieve communicatiestrategie dat houdt in dat u zich richt op de voordelen voor uw klanten, zodat u in-residence contentcreatie kunt positioneren als de oplossing die uw klant nodig heeft.

Als een prospect hier bij Influence niet bereid is om intern content te creëren, nemen we hem niet als klant aan. Dit komt omdat we na jaren samenwerken met bedrijven keer op keer zagen dat het leren van een organisatie hoe ze in-household written content kunnen creëren, betere resultaten oplevert EN kosteneffectiever is dan uitbesteding aan een bureau. Dit betekent dat we dit gesprek vaak satisfied onze prospective clients voeren – en we weten hoe uitdagend het gesprek kan zijn.

We hebben geleerd hoe we het argument moeten positioneren naar: klanten helpen de voordelen te begrijpen van het zelf maken van inhoud dus ze zien het als een kans om te groeien.

In dit artikel leggen we uit hoe we dat doen. We behandelen:

  • De voordelen die uw marketingbureau zal zien wanneer u uw klanten coacht om in-property written content te creëren.
  • Effectieve manieren om klanten te helpen de voordelen te begrijpen van het intern maken van inhoud.

Op deze manier kunt u klanten helpen enthousiast te worden around het zelf maken van inhoud, terwijl u uw bandbreedte vrijmaakt om meer accounts aan te nemen en uw inkomsten te laten groeien.

Laten we erin duiken.

Gratis gids: de blauwdruk voor een winstgevender bureau

Voordelen van het coachen van je klanten om zelf content te maken

Sinds we ons bedrijfsmodel hebben veranderd van het werk voor onze klanten doen naar hen te helpen het zelf te doen, hebben we een grote verschuiving gezien in het vermogen van ons bureau om te groeien.

Dit is wat u kunt verwachten als u uw bedrijfsmodel verandert van het creëren van articles tot coaching:

Betere relaties tussen klant en bureau

We hebben allemaal in die lastige situatie gezeten toen onze klanten niet tevreden waren satisfied onze deliverables en providers – en we hebben extra uren of geld (through kortingen) besteed in een poging om het goed te maken.

Dit is nooit een goede positie om je in te bevinden, omdat het je bureau dwingt om frequent om goedkeuring te vragen en het kan gemakkelijk schade toebrengen uw klant-bureaurelatie.

Wanneer uw klanten het werk echter zelf doen, verschuift de dynamiek. In plaats van de goedkeuring van uw klanten te vragen, ze zoeken de jouweop zoek naar uw begeleiding en experience.

Dit plaatst uw bureau in de rol van autoriteit en verkleint de kans dat uw klanten niet tevreden zijn satisfied het werk.

De verantwoordelijkheid voor het slagen en het creëren van inhoud van hoge kwaliteit die resoneert achieved hun prospects, ligt bij hun team, dus ze doen meer moeite terwijl u hen begeleidt.

Gelukkigere klanten en medewerkers

Hoe kunnen marketingbureaus echt waarde bieden aan onze klanten als we geen deel uitmaken van hun dagelijkse cultuur, ondergedompeld zijn in hun verkoopproces en elke dag met hun klanten praten?

De waarheid is dat we dat niet kunnen – althans niet erg goed.

Het resultaat is altijd hetzelfde wanneer onze contentmarketeers de deliverables proberen te leveren: dun uitgespreid personeel dat is opgebrand en ontevreden klanten die niet krijgen wat ze nodig hebben.

Tenzij uw marketingbureau een zeer nichemarkt is en de branche van uw klant van binnen en van buiten kent, zal de inhoud die u aan hen levert altijd oppervlakkig werk zijn dat niet effectief is in het genereren van verkeer, leads en verkopen. Dit komt omdat uw werknemers nooit genoeg experience zullen hebben om inhoud te creëren die voldoende branchekennis opbouwt om de autoriteit op te bouwen om het publiek van uw klant aan te spreken.

De mogelijkheid om uw bureau op te schalen

Als uw personeel voortdurend nieuwe onderwerpen leert en inhoud produceert, is er maar zoveel werk dat ze kunnen doen.

Wanneer u klanten leert het werk te doen, wordt het gemakkelijker om uw bedrijf op te schalen en meer klanten aan te nemen, waardoor het gemakkelijker wordt om uw bedrijf en inkomsten te laten groeien.

Het is ook de moeite waard om uw klanten te zien profiteren van langetermijngroei en hen vaardigheden bij te brengen die ze kunnen gebruiken om hun bedrijf de komende jaren te laten groeien.

We zagen dit gebeuren toen we dit nieuwe bedrijfsmodel adopteerden. We hadden niet alleen een gemakkelijkere tijd om medewerkers te behouden en een sterkere groei in hun tevredenheid, maar onze marges verbeterden satisfied ongeveer 10%.

Hoe u klanten kunt helpen de voordelen te begrijpen van het intern maken van inhoud

Het is niet eenvoudig om uw klanten te vragen hun denkwijze about de rol van uw marketingbureau te veranderen, maar als u: concentration op hun belangrijkste pijnpunten en hoe het intern brengen van inhoud een oplossing kan zijnvergroot het de kans dat je argument blijft hangen.

Wil je deze gesprekken effectief aanpakken, benadruk en concentrate dan op de grote voordelen voor je klanten.

Waaronder:

1. Betere effectiviteit en afstemming

Wanneer uw klant een fulltime contentmanager in dienst heeft, zijn deze nauw afgestemd op en afgestemd op de gehele strategie van de organisatie. Dit betekent dat ze effectiever kunnen schrijven more than: De grote 5 onderwerpenzoals producten en diensten, prijzen en voor- en nadelen.

Ze zijn ook ingebed in de organisatie en kunnen een betere relatie opbouwen met het personeel van uw klant. Ze hebben snel en gemakkelijk toegang tot vakexperts (KMO’s) en het verkoopteam, waardoor ze sneller toegang krijgen tot het inzicht dat nodig is om uw juiste prospective customers aan te boren dan een bureau ooit zou doen.

2. Hogere inhoudskwaliteit en kwantiteit

Als uw klant een marketingbureau wil betalen om drie blogartikelen for every week voor hen te maken, blijkt dat al snel een uitdaging. Het bureau is druk bezig satisfied het werken aan inhoud voor andere klanten dan die van hen, dus het is minder waarschijnlijk dat ze inhoud kunnen leveren in de kwaliteit en kwantiteit die u nodig hebt om de beste resultaten te krijgen. Om nog maar te zwijgen in excess of de kosten van het uitbesteden van inhoud voor dat quantity – het loopt snel op en kan het spending budget van een klant uitputten of hun vermogen beperken om het bureau aan andere taken te laten werken.

Maar als je een fulltime medewerker hebt die content material maakt, zijn de kwaliteit en kwantiteit van de artikelen die je kunt produceren vertienvoudigd, omdat die medewerker beter is afgestemd op de doelen van de organisatie, het MKB en het verkoopteam. Het creëren van content voor hun bedrijf is immers de enige concentrate van die persoon.

Dit betekent dat ze veel meer, veel sneller en achieved een hogere kwaliteit kunnen doen dan wanneer u zou kunnen uitbesteden aan een companion.

3. Grotere influence op het verkoopproces van uw klant

Een van de belangrijkste voordelen van het maken van They Ask, You Answer-content is dat het in het verkoopproces kan worden gebruikt om de verkoopcyclus te verkorten en meer discounts te sluiten.

Met opdracht verkopen, kan uw verkoopteam educatieve informatie naar prospects sturen voordat ze elkaar ontmoeten. Dit betekent dat de verkoopteams van uw klanten minder tijd kunnen besteden aan verkopen en meer tijd kunnen besteden aan het aanpakken van de specifieke problemen die hun prospects moeten oplossen.

Wanneer uw klanten afhankelijk zijn van een bureau om inhoud te maken, staat dit verder verwijderd van het verkoopproces, omdat het bureau zelden fulfilled verkoop werkt, maar alleen fulfilled uw marketingafdeling.

Dit zorgt voor een scheiding tussen de inhoud die u maakt en hoe effectief het is om de verkoopnaald te verplaatsen. Wanneer advertising and marketing en verkoop beter op elkaar zijn afgestemd, kan uw klant sterkere inhoud creëren die zijn verkoopteam kan gebruiken om sneller meer promotions te sluiten.

4. Sterkere ROI

De meeste bedrijven denken dat het inhuren van een interne contentmanager te duur is omdat het moet voeg nog een groot salaris toe (en voordelen) op de loonlijst. De meesten nemen uiteindelijk een marketingmanager aan die in plaats daarvan optreedt als projectmanager voor bureaus en niet veel van het werk levert.

Dit betekent dat u een bureau inhuurt, wat extreem duur is, naast een projectmanager terwijl u in plaats daarvan zou kunnen huur een journalist op instapniveau in optreden als marketingmanager.

Deze persoon kan alle contentcreatie coördineren en creëren, van get started tot eind.

Het resultaat is dat er iemand op die stoel zit die niet alleen kan plannen, maar ook implementeren uw contentcreatie, wat op de lange termijn een besparing is, want in plaats van te betalen voor de coördinator en het bureau, betaalt u alleen voor een schrijver.

5. Verbeterde statistieken

Wanneer bedrijven een bureau inhuren in plaats van een interne marketingmanager, vertrouwen ze op een bureau om nauwkeurige gegevens te rapporteren en bij te houden hoe betere resultaten kunnen worden geschaald.

Wanneer u intern inhuurt, maakt die persoon niet alleen de inhoud, maar besteedt hij ook zijn tijd aan het vergroten van de effectiviteit en het bijhouden van statistieken voor een bepaald doel.

Dit betekent dat als de inhoud het doel niet bereikt, ze manieren bedenken om het te repareren en de effectiviteit van de inhoud te verbeteren, wat maar weinig marketingbureaus ooit zullen kunnen (of willen) doen.

Niemand kent de zaken van uw klanten beter dan zij

Uiteindelijk kan niemand zo goed content voor je klanten creëren als ze het zelf kunnen. Soms hebben ze wat aansporing nodig om dat te begrijpen.

Zodra u uw klanten ervan kunt overtuigen dat u hen wilt coachen in plaats van het werk voor hen in te leveren, kunt u nog meer klanten aannemen en uw omzet en bedrijf gemakkelijker laten groeien.

Om uw communicatieve vaardigheden en het leveren van deze punten te verbeteren, kunt u deelnemen aan ons They Question, You Remedy Licensed Coaching-programma. We leren bureaus above de hele wereld hoe ze de resultaten van hun klanten kunnen verbeteren achieved coaching en helpen u om uw bureau te onderscheiden van de relaxation.