November 26, 2022

Market Company

Buitengewone zaken

Hoe u veilig nieuwe strategieën kunt uitproberen

1 min read
Hoe maak je een beter pitchdeck?

Neemt u graag risico’s met uw kleine onderneming?

Geniet u van het comfort van uw bestaande, betrouwbare campagnes?

Of wil je de kick ervaren van het succesvol implementeren van een nieuw marketingkanaal?

Hoewel er geen uniforme marketingstrategie is, ongeacht de omvang of reikwijdte van uw kleine bedrijf, delen we graag goed nieuws.

Risico’s nemen hoeft niet eng te zijn.

Vooral als we kijken naar hoe andere MKB-bedrijven hun marketingplannen opstellen en die plannen als leidraad gebruiken.

Het verkennen van beproefde, succesvolle marketingstrategieën voor kleine bedrijven is een veilige manier om uit te breiden naar onbekend terrein.

Registreer u nu om te leren hoe u gemakkelijk de bruikbare resultaten kunt meten van het uitproberen van nieuwe marketingstrategieën.

Je zal leren:

  • Waar MKB-marketeers risico’s nemen en de vruchten plukken.
  • Hoe mkb’s beslissen waar ze gedurfd moeten zijn en waar ze op veilig moeten spelen.
  • Hoe u marketingrisico’s berekent.

65% van de MKB-bedrijven die het afgelopen jaar geen nieuw kanaal hebben getest, is bang dat hun bedrijf omzet zal verliezen aan concurrenten omdat ze geen effectieve marketingstrategie hebben.

Leer hoe u deze hindernis kunt overwinnen.

Sluit je aan bij Amelia Northrup-Simpson, Marketing Manager bij CallRail, voor een webinar op 13 juli om 14.00 uur ET.

Simpson zal beproefde strategieën laten zien die aansluiten bij uw kleine bedrijf om u te helpen uw marketing-ROI te maximaliseren.

Kun je het webinar niet bijwonen? Een opname zal achteraf beschikbaar zijn wanneer u zich vandaag registreert.