September 28, 2022

Market Company

Buitengewone zaken

HubSpot en Litmus delen de marketingtrends voor 2022 die u moet kennen

1 min read
What is a salary sacrifice pension? A guide for employers

E-mailmarketing wordt vaak more than het hoofd gezien in het kielzog van nieuwe en flitsendere digitale marketingplatforms. Maar e-mail werkt nog steeds – en het blijft ongeĆ«venaard als het gaat om return on investment decision (ROI), wat resulteert in een $36 retour voor elke bestede $ 1. En toen we de ondervraagde e-mailgemeenschap vroegen als onderdeel van onze Rapport Standing van e-mail 2021rangschikte 79% van de respondenten e-mail als hun major drie van meest impactvolle marketingkanalen.

Dus hoe kunt u het meeste uit uw e-mailmarketing halen om abonnees betrokken te houden en te converteren – en tegelijkertijd? het verzamelen van de gegevens waarmee u uw aanpak voortdurend kunt verfijnen?

We werkten samen achieved onze vrienden bij HubSpot om onze inzichten te delen around de e-mailmarketingtrends voor 2022 die u kunt gebruiken, als onderdeel van hun Rapport Point out of Marketing Trends 2022. In ons hoofdstuk leert u onze suggesties voor het opstellen van een spelplan voor e-mailmarketing dat manieren laat zien om meer gegevens aan te boren, zinvolle prestaties te identificeren en e-mailbetrokkenheid te vergroten.

U vindt specifieke details more than:

Je leert ook traits op het gebied van contentmarketing, sociale media, video clip en digitale advertenties die je zullen helpen een slimmere en geavanceerdere marketingstrategie op te bouwen in 2022.

Obtain de gids nu om de nieuwste traits, publieksinzichten en equipment te vinden die u moet kennen om uw assert als digitale advertising-rockster in te zetten.