November 26, 2022

Market Company

Buitengewone zaken

Juli: ons laatste rapport over marketingtrends

1 min read
Juli: ons laatste rapport over marketingtrends

Nou, web toen je dacht dat 2022 niet meer turbulent kon worden, zijn er 30 regeringsaftredingen geweest (en dat telt… 👀), inclusief die van de Britse premier. Tremendous goed.

Veel marketeers zullen hun strategie voor het komende jaar in kaart brengen, of dat nu een kalenderjaar of een boekjaar is. Maar met een steeds veranderende vooruitzichten, waaronder een dreigende recessie, wereldwijde conflicten en recente politieke instabiliteit (we beginnen niet eens more than het milieu), moeten marketeers het macro- en microlandschap in de gaten houden om ervoor te zorgen dat de strategische keuzes die je een paar maanden geleden misschien hebt gemaakt, zullen niet verouderd raken.

Maar hoe kun je het bijbenen als er zoveel gebeurt?

Een kijkje in de marketingkristallen bol

Elke maand doet ons strategieteam het graafwerk om u op de hoogte te houden van de nieuwste marketingtrends – inclusief de bedreigingen en kansen – om uw marketingactiviteit voorop te houden.

In het rapport van deze maand behandelen ze:

  • De drievoudige bedreiging voor de effectiviteit van internet marketing
  • Afhaalrestaurants van Google Marketing Stay 2022 (inclusief nieuwe advertenties en productfuncties)
  • Hoe merken kunnen profiteren van de opkomst van digitale audio
  • Waarom inclusieve advertising and marketing toegankelijke advertising betekent
  • De Rapport about de status van linkbuilding voor 2022
  • Kanaalspecifieke updates

Obtain het rapport in excess of marketingtrends van juli by using het onderstaande formulier. Wil je dat ons strategieteam je een handje helpt? Neem hier call op.