Resultaten van Google-productraster zijn organisch
2 min read
We hebben veel rasterachtige indelingen gezien fulfilled producten en winkelresultaten. We weten dat sommige advertenties zijn en sommige organisch. John Mueller van Google heeft zojuist een officiële Google-vertegenwoordiger bevestiging toegevoegd dat veel van deze biologisch zijn – als u er niet op vertrouwt dat er geen advertentielabel op staat als voldoende bewijs.
Onlangs plaatste Dan Shure op: Twitter deze schermafbeelding (klik erop om te vergroten) van dit rasterproductformaat en zei: “Dit is nogal de pagina fulfilled zoekresultaten – er zijn maximaal ZESTIEN producten onder een ENKELE organische lijst (naast de afbeeldingscarrousels) en het bureaublad is oneindig scrollen.”
Nou ja, deze zijn biologisch. John reageerde op Twitter en zei: “Het zijn ook organische resultaten. Dit is een van de redenen waarom het goed is om je te verdiepen in onze richtlijnen voor e-commercesites als je producten verkoopt.”
Het zijn ook organische resultaten. Dit is een van de redenen waarom het goed is om je te verdiepen in onze richtlijnen voor e-commercesites als je producten verkoopt :). https://t.co/dUWxZmCDOq & https://t.co/U0FPRkmO3m
— 🐝 johnmu.csv (persoonlijk) weegt meer dan 15 MB 🐝 (@JohnMu) 28 juni 2022
Eerlijk gezegd, zoals ik al eerder zei, ben ik geen grote lover van deze rastergeformatteerde resultaten voor producten. Ze zouden in ieder geval in een of andere “klik om uit te vouwen”-functie moeten zitten, zodat u meer kunt zien. Dus toon één regel van deze resultaten satisfied een klik om uit te vouwen. Het is gewoon te veel naar mijn mening, zelfs als Google zeker is van de bedoeling van de zoekopdracht.
Ook hebben niet al deze afbeeldingsfragmenten markeringen nodig om te werken, hoewel deze fulfilled de prijzen en recensies dat waarschijnlijk wel doen…
Forumdiscussie op Twitter.